Ouvrir TurboImpôt
Canada (français)
FR
Canada (français)
FR
Bonjour,
J'ai acheté en ligne une trousse d'impôt vers le 15 janvier et je n'ai pas reçu ou perdu le courriel donnant le code de licence.
Pouvez-vous me retourner ce courriel.
Merci
Le courriel vous a été renvoyé.
Merci de choisir TurboImpôt.
Merci,
J'ai bien reçu une copie de ma commande avec le code de licence.
Excellent, merci de nous aviser.
Sidney59
Niveau 1
DL1954
Nouveau membre
BergeronRB
Membre expérimenté
Boyer Philippe
Membre expérimenté
Paramétrique
Niveau 2
©1997-2024 Intuit, Inc. All rights reserved.
Intuit, QuickBooks, QB, TurboTax, ProConnect, and Mint are registered trademarks of Intuit Inc. Terms and conditions, features, support, pricing, and service options subject to change without notice.
Security Certification of the TurboTax Online application has been performed by C-Level Security.
By accessing and using this page you agree to the Terms of Use.
(fr) You have clicked a link to a site outside of the TurboTax Community. By clicking "Continue", you will leave the Community and be taken to that site instead.